اخبار و مقالات سایت

  • 3194
  • 186 مرتبه

فروش تجهیزات مرغ گوشتی | لیست قیمت خرید

1402/11/20

فروش تجهیزات مرغ گوشتی

  در سایت شرکت تینا صنعت فروش تجهیزات مرغ گوشتی و لوازم پرورش مرغ با قیمت کامل در دسترس تمام مشتریان گرامی قرار می گیرد. در این مطلب شما را با پرکاربرد ترین تجهیزات مرغ گوشتی  آشنا می کنیم . لطفا تا انتهای مطلب همراه ما باشید .     

 

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

   

   

 

 

 

 

 

 

 

انواع تجهیزات مرغ گوشتی:

 

    مرغ گوشتی به مرغ هایی گفته می شود که هدف از پرورش آنها در مرغداری ها فقط تولید گوشت می باشد و تخم نمی گذارند.برای پرورش مرغ های گوشتی به تجهیزات مرغداری گوشتی نیاز می باشد.   برخی ازین تجهیزات عبارتند از:

  • بالابر مرغداری گوشتی
  • آسیاب مرغداری گوشتی
  • دانخوری مرغداری گوشتی
  • هیتر مرغداری گوشتی
  • اینلت مرغداری گوشتی

 

بالابر مرغداری گوشتی

  درقسمت فروش تجهیزات مرغ گوشتی بالابر مرغداری دستگاهی است که در صنعت پرورش مرغ و طیور استفاده می شود. این دستگاه برای جابجا کردن دان مرغ ها برای  تغذیه و جمع آوری مواد اولیه تهیه دان استفاده می شود. بالابر مرغداری معمولاً شامل سیستم های متحرکی است که با استفاده از موتورها، سیستم ماردونی مارپیچی و ورودی و خروجی و یک مخزن با همزن، محصولات را حرکت می دهد.  

 

آسیاب مرغداری گوشتی

    آسیاب مرغداری، غلات و دانه های خوراکی را تا اندازه ای که برای مصرف طیور مناسب باشد، خرد کرده و عمل خوراک دهی را تسهیل می بخشد.  

 

دانخوری مرغداری گوشتی

    وجود سیستم دانخوری اتوماتیک مناسب در سالنهای پرورش مرغ باعث رشد یکنواخت گله در طول دوره پرورش شده و همچنین از هدر رفتن دان جلوگیری کرده و باعث صرفه جویی در مصرف دان می شود. ما برای شما عزیزان در مقاله ای به نام دانخوری مرغداری در مورد انواع دانخوری  و مناسب ترین وبهترین نوع آن توضیحاتی اراِیه داده ایم کافیست بر روی کلمه ی دانخوری مرغداری کلیک کرده تا به صفحه ی مورد نظر دسترسی پیدا کنید.  

 

هیتر مرغداری گوشتی

    جت هیترها با اسامی مختلف مثل بخاری فن دار، بخاری موشکی، هیتر مرغداری و هیتر گلخانه شناخته می شوند که بیشتر برای گرمایش سالن های مرغداری، گلخانه و سالن های پرورش قارچ به کار برده می شوند. با استفاده از سیستم های گرمایشی و سرمایشی و کنترل دمای سالن های مرغداری، شرایط مناسب پرورش در تمامی فصول سال فراهم می شود. شما می توانید با مطالعه ی مقاله ای به نام  انواع جت هیتر در مورد هیتر ها اطلاعات بسیار مفیدی به دست بیاورید.  

اینلت مرغداری گوشتی

  اینلت مرغداری یا پنجره اینلت، وظیفه کنترل میزان ورود و خروج هوای داخل سالن مرغداری را دارد و باعث کم شدن تلفات انرژی و زیادشدن میزان بهره وری می شود. از اینلت برای یکنواخت نمودن دمای داخل سالن مرغداری و تهویه مناسب  نیز استفاده می شود.   پرورش مرغ خانگی مانند مرغ های پرورش یافته در سالن های مرغداری نیاز به تجهیزات کاملی ندارد اگر برای این نوع از پرورش لوازمی مثل قفس، دانخوری، و آبخوری در دسترس داشته باشیم، جهت پرورش کفایت می کند. اما این تجهیزات تا یک جایی جوابگو می باشد و در صورت افزایش تعداد طیور می بایست با متخصص این کار مشورت به عمل آید. تا در فرآیند این پرورش تلفاتی را نیز به همراه نداشته باشیم.

 

قیمت تجهیزات مرغداری گوشتی به صورت نو و دست دوم

  قیمت لوازم مرغداری به‌صورت نو و دست دوم باهم فرق دارند. از آنجایی‌ که وسایل دست دوم قبلاً یکبار استفاده‌ شده‌اند طبیعتاً دارای قیمت پایین‌ تری نسبت به نمونه نو آن است ولی باز هم به کیفیت و نوع این تجهیزات بستگی دارد.   به‌ طور کلی عوامل مؤثر بر قیمت تجهیزات مرغداری موارد زیر می باشند:  

  • نوع تجهیزات مرغداری
  • شرکت تولیدی تجهیزات مرغداری
  • نحوه فروش تجهیزات مرغداری
  • نحوه عرضه تجهیزات مرغداری
  • ایرانی و خارجی بودن تجهیزات مرغداری

   

فروش لوازم و تجهیزات دست دوم مرغداری

  برخی از صاحبان مرغداری‌ها به دلیل های گوناگون اقدام به جمع‌آوری مرغداری خود می‌کنند و وسایل مرغداری خود را به فروش می‌رسانند. این وسایل باقیمت مناسبی به فروش می‌رسد. ازاین‌رو برای کسانی که وسع مالی خوبی ندارند و می‌خواهند مرغداری تأسیس کنند یا به تجهیزات مرغداری خود بیفزایند مناسب ترین گزینه می باشد و می‌توانند به خرید تمام تجهیزات این مرغداری‌ها باقیمت بسیارارزانتر  نسبت به نمونه نو آن اقدام نمایند.  

در شرکت تینا صنعت امکان فروش تجهیزات مرغ گوشتی با بهترین قیمت وکیفیت انجام می پذیرد.در زیر شماره تماس برای خرید تجهیزات مرغداری برای شما مشتریان عزیز وجود دارد.

توجه :

درصورتی که قصد احداث و راه اندازی سالن های پیشرفته پرورش مرغداری گوشتی یا پرورش مرغ تخمگذار را دارید می توانید از منوی تماس با ما و از طریق شماره تماس های ارائه شده در این بخش با کارشناسان مجرب و کارآزموده شرکت تینا صنعت تماس برقرار نمایید و از مشاوره های رایگان این عزیزان بهرمند گردیده تا از بروز خسارات و زیان های احتمالی جلوگیری به عمل آورید .   کارشناسان این شرکت با در اختیار داشتن نرم افزار های پیشرفته همه جوانب و هزینه ها و تجهیزات مرغداری مورد نیاز را قبل از احداث سنجیده و بهترین گزینه ها و عملکرد را برایتان مشخص می نمایند.      

شماره تماس جهت ارتباط مشتریان گرامی با شرکت تینا صنعت: