اخبار و مقالات سایت

  • 3193
  • 187 مرتبه

فروش لوازم مرغداری | لیست قیمت و خرید

1402/10/25

فروش لوازم مرغداری 

  فروش لوازم مرغداری ؛در صورتی که قصد راه اندازی سالن های پرورش مرغ گوشتی و مرغ تخم گذار را دارید، نیازمند لوازم حرفه ای با قیمت مناسب هستید. بیشترین هزینه در لوازم مرغداری مربوط به خوراک طیور می باشد. در حال حاضر بسیاری از سالن های مرغداری کوچک و سنتی از آبخوری و دانخوری دستی استفاده میکنند. و در بسیاری از مرغداری ها جدیدا برای اینکه از هزینه های مربوط به هدر رفتن دان و آب جلوگیری شود و همچنین به علت حذف کردن کارگر ، سالن خود را مجهز به آبخوری و دانخوری اتوماتیک می کنند.  

 

   فروش لوازم مرغداری

 

 

فهرست:    

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 آبخوری در فروش لوازم مرغداری:

  تهیه کردن آب سالم برای سلامتی پرنده ها ضروری است. آبخوری در دو نوع آبخوری های دستی وآبخوری های اتوماتیک وجود دارند آبخوری های اتوماتیک هم به دو نوع آویز و نیپل تقسیم میشوند.

 

آبخوری آویز اتوماتیک:

  در این نوع آبخوری فرآیند پر کردن آب بدون نیاز به نیروی انسانی انجام میشود. به این دلیل که کار کردن با این نوع آبخوری بسیار راحت است طرفداران زیادی دارد.

 

آبخوری نیپل:

  این نوع آبخوری پیشرفته ترین وجدید ترین نوع آبخوری طیور در فروش لوازم مرغداری است که در حال حاضر بسیار پر استفاده می باشد.دراین آبخوری با هر بار نوک زدن طیور آب تازه در اختیار مرغ ها قرار می گیرد.

 
ویژگیهای آبخوری نیپل:

 

  1. گله بصورت هماهنگ رشد می کند.
  2. بهداشتی ترین روش بوده و براحتی قابل شستشو می باشد.
  3. عدم نیاز به پر کردن مکرر مخزن
  4. در مصرف آب، دارو و واکسن ها صرفه جویی به عمل می آید.
  5. با توجه به قابلیت تنظیم ارتفاع حتی برای جوجه های یک روزه هم قابل استفاده می باشد.
  6. سیستم کاملاً اتوماتیک

 

دانخوری درفروش لوازم مرغداری :

  دانخوریها  فروش لوازم مرغداری در سه نوع دانخوری دستی ، ودانخوری زنجیری ودانخوری اتوماتیک بشقابی موجود هستند.در زیر در مورد هر کدام توضیحاتی را ارائه خواهیم داد:

 

دانخوری دستی:

  در فروش لوازم مرغداری این نوع دانخوری ها قیمت مناسب تری دارند و با توجه به نیاز مرغدارو نوع پرنده انتخاب می شوند. و همانطور که از اسم آن مشخص است به طور دستی توسط نیروی انسانی داخل دانخوری ها از خوراک پرنده پر میشود.

 

دانخوری زنجیری :

  در فروش لوازم مرغداری این نوع دانخوری نسبت به دانخوری دستی نیروی کارگر کمتری نیاز است و همچنین تعمیر و نگهداری این دانخوری ها نیز آسان است.در این نوع آبخوری مخزنی در خارج یا داخل سالن به صورت دستی پر میشود.

 

دانخوری اتوماییک بشقابی:

  در این نوع دانخوری تنها کاری که شما باید انجام بدهید این است که مخزن اولیه مخصوص آن را پر از دان کرده و دکمه روشن شدن را بزنید ،سیستم به صورت خودکار از طریق لوله های مخصوص دان را در صورت اتمام موجودی به بشقاب ها ی دانخوری می رساند.

 

تجهیزات سرمایش،گرمایش،تهویه 

 

سرمایش :

  با گرم شدن هوا برای خنک کردن سالن های مرغداری از دستگاه های رطوبت ساز(مه پاش ها نازلی) استفاده میشود.   این دستگاه ها با تولید کردن رطوبت ، دمای سالن را خنک نگه می دارند.در فروش لوازم مرغداری رطوبت سازهای کولری و همچنین مه پاش های نازلی از پراستفاده ترین دستگاه های رطوبت ساز در مرغداری ها میباشند. علاوه بر این در بیشتر مرغداری های پیشرفته از پدهای خنک کننده نیز استفاده میشود. این پدهای سلولزی بر روی دیواره سالن نصب میشوند.   هوای گرم با عبور از صفحه های سلولزی باعث بخار شدن آب میشود. و گرمای اضافی خود را از دست می دهد. و به شکل هوای خنک وارد سالن مرغداری میگردد. بدین ترتیب هوای خنک و تمیز در طول روزهای گرم وارد سالن مرغداری میشود. و برای رشد طیور بسیار مناسب میباشد.

 

گرمایش  :

  در فروش لوازم مرغداری جت هیترها(هیتر موشکی) از مهمترین لوازم گرمایشی مرغداری می باشند.هیترها بدون دودکش و با دودکش بوده و راندمان حرارتی آنها عالی می باشد.

 

تهویه :

  اگر میزان گاز دی اکسید کربن در داخل سالن زیاد شود پرنده ها به سرعت دچار خفگی می شوند . از این رو در مرغداریها از سیستم تهویه برای کم کردن رطوبت و گازهای سمی و همچنین کم کردن حرارت و فراهم کردن اکسیژن استفاده می کنند.   سیستم تهویه سالن مرغداری با توجه به منطقه آن و همچنین ابعاد سالن طراحی میشود . معمولا هواکش های تهویه در مرغداری ها در بیشتر مواقع روشن و فعال می باشند  .

شما میتواتیدبا زدن روی هر لینک زیر درمورد مطالب مورد نظرتان اطلاعاتی به دست بیاورید:  

 

  منابع خارجی: Sale of poultry equipment