اخبار و مقالات سایت

  • 3198
  • 143 مرتبه

کاربرد پد سلولوزی در مرغداری | قیمت

1403/01/06

کاربرد پد سلولوزی در مرغداری

 

  در این مقاله با کاربرد پد سلولوزی در مرغداری  آشنا خواهید شد.برای پرورش مرغ در مرغداری‌ها، داشتن آب ‌و هوای مناسب در محل نگهداری لازم می باشد. دیوارهای تبخیری با سیستم پد سلولزی خنک‌کننده،برای این منظور مورد استفاده قرار می گیرند.

 

 

 

  آنچه درین مقاله می خوانید:

 

  پد سلولوزی از چه چیزی تشکیل شده است؟

مزایا وکاربرد پد سلولزی در مرغداری:

مزایای پد سلولوزی در گلخانه ها:    

 

 پد سلولوزی از چه چیزی تشکیل شده است؟

  پدهای سلولوزی، بیشتر از چسب پد خنک‌کننده، کاغذ کرافت و رزین قرمز ساخته می شوند و استفاده اصلی این پدها به ‌عنوان خنک‌کننده است. می‌توان از این محصولات برای حیوانات و گیاهان استفاده کرد. همچنین رنگ‌ های مختلفی از جمله قهوه‌ای، زرد تیره، طلایی، آبی آسمانی، آبی دریایی، سبز چمنی، سبز روشن، سیاه‌ و سفید دارند.

پد سلولزی مرغداری در دو فریم فولادی و آلومینیومی وجود دارد. پد گلخانه ای، پد سلولزی مرغداری و پد سلولزی کولر از جنس کاغذ کرافت هستند.  

 مزایا وکاربرد پد سلولزی در مرغداری:

  یکی از کاربردهای پد سلولوزی در مرغداری این است که هنگامی که آب از پد سلولزی خنک ‌کننده عبور می‌کند، روی سطح پد تبدیل به لایه آب می‌شود. آب، گرما را با هوای عبوری عوض می‌کند و در هوا تبخیر می‌ شود.

پد خنک‌کننده تبخیری دارای تولید خنک‌کنندگی بالایی است.پد خنک‌کننده تبخیری را می‌ توان به هر اندازه ای که می خواهید سفارش دهید.   پدها یک سیستم خنک‌کننده کاملاً یکدست هستند؛ که برای حل مشکلات دمای بالا، در سالن های پرورش مرغ استفاده می شوند.

در این سیستم آب به بالای دیوارهای سلولوزی پمپ می‌شود و از آنجا از طریق سوراخ ‌هایی که روی لوله‌ها قرار دارند پخش می‌شود و تمام سطح پنل مرطوب می‌شود وبه این ترتیب بیشترین تماس ممکن هوا با آب انجام می شود.  

پانل‌ها با مواد بسیار جذب‌کننده ای ساخته شده‌اند. هم ورق ‌های راه ‌راه و هم مواد چسبنده اجازه نفوذ پذیری را می‌ دهند.روند تبخیر، هوای مرطوب و عاری از آلودگی و باکتری را به وجود می آورد.

مقاومت هر سیستم تا اندازه ی زیادی بستگی به شرایط نگهداری دارد.   یک سیستم خنک‌کننده پد با مدیریت درست و نگهداری ، 8 تا 10 سال و گاهی حتی تا 13 سال هم عمرمی کند.

البته این به‌ سختی آب محل نگهداری هم بستگی دارد. نگهداری اساسی برای دوام چندین ‌ساله سیستم خنک ‌کننده پد، به تمیزکردن سیستم، PH آب و سختی آب مربوط می شود.  

 

مزایای پد سلولوزی در گلخانه ها:

 

  هوای گرم تابستان می تواند شرایط داخلی گلخانه را به گونه ای کند که دمای آن حتی بیشتر از بیرون شود، پد سلولزی تبخیری راهی برای کم شدن دمای درون گلخانه ها می باشد.

یک سیستم تهویه مناسب با پدهای خنک کننده تبخیری دمای هوا را ̊c ۲۰-۱۰ کم می کند. دمای خنک داخل گلخانه محیط را برای رشد گیاهان مطلوب می کند .

فن ها هوا را از سالن خارج کرده و از طرف دیگر هوای تازه را وارد پد سلولزی خیس شده می کنند . فن ها باید در جهت باد نصب شوند وهمچنین باید خلأ کمی را در درون ساختمان ایجاد کنند و به همین دلیل باید هیچگونه شکاف و سوراخی در دیواره و سقف سازه وجود نداشته باشد.برای مثال همه درها باید بسته باشند.    

در این مقاله شما با کاربرد پدسلولوزی در مرغداری  آشنا شدید.

  برای اطلاع از قیمت تجهیزات گرمایشی و سرمایشی مورد استفاده در مرغداری از جمله قیمت پد سلولزی مرغداری، قیمت انواع هیتر و ... با شرکت تینا صنعت همراه شوید. شرکت تیناصنعت یکی از تولید کنندگان اصلی در شاخه ی تجهیزات و لوازم مرغداری می باشد.

تولید تجهیزات مدرن و باکیفیت و با ضمانت کالا از وظایف اصلی شرکت تیناصنعت می باشد. همچنین ما خود را در مقابل شما مرغداران محترم مسئول می دانیم و با تولید مقالات در خصوص تجهیزات، مدیریت، هواکش، تغذیه و سلامت طیور سعی بر افزایش اطلاعات شما مشتریان عزیز داریم.  

شماره تماس جهت ارتباط مشتریان گرامی با شرکت تینا صنعت:  

آقای مهندس خباز 09154151449

  مطالب بیشتر:  

نحوه ی پرورش مرغ گوشتی | نکات اولیه

فروش لوازم مرغداری | لیست قیمت و خرید

فروش تجهیزات مرغ گوشتی | لیست قیمت خرید

احداث سالنهای پرورش مرغ گوشتی | تجهیزات مورد نیاز برای مرغداری

قیمت مکمل های دامی + لیست قیمت و خرید مکمل های دامی  

منبع:

Poultry Farm Greenhouse Industry Cooling System Evaporative Cooling Honeycomb Cellulose Pad