اخبار و مقالات سایت

1403/02/05 نویسنده : مدیر سایت
129 0 0

نوارکودکش | قیمت وخریدآن ویژه

درمرغداری ها برای  پیشگیری از به وجودآمدن بیماریهای مختلف، از نوارکودکش برای  خارج کردن مدفوع مرغ‌ها از سالن استفاده می‌کنند.

1402/12/17 نویسنده : مدیر سایت
168 0 0

نحوه ی پرورش مرغ گوشتی | نکات اولیه ویژه

در این مقاله شما تا حدودی با نحوه ی پرورش مرغ گوشتی آشنا خواهید شد.پرورش مرغ گوشتی امروزه در کشور ما بسیار رواج پیدا کرده است.برای شروع پرورش مرغ های گوشتی این مطلب می تواند منبع خوبی برای شما باشد. پرورش طیور گوشتی یعنی: تهیه کردن  جوجه های یکروزه و نگهداری از آنها ...

1403/01/06 نویسنده : مدیر سایت
141 0 0

کاربرد پد سلولوزی در مرغداری | قیمت ویژه

در این مقاله با کاربرد پد سلولوزی در مرغداری  آشنا خواهید شد.برای پرورش مرغ در مرغداری‌ها، داشتن آب ‌و هوای مناسب در محل نگهداری لازم می باشد. دیوارهای تبخیری با سیستم پد سلولزی خنک‌کننده،برای این منظور مورد استفاده قرار می گیرند.

1402/10/25 نویسنده : مدیر سایت
182 0 0

فروش لوازم مرغداری | لیست قیمت و خرید ویژه

در حال حاضر بسیاری از سالن های مرغداری کوچک و سنتی از آبخوری و دانخوری دستی استفاده میکنند. و در بسیاری از مرغداری ها جدیدا برای اینکه از هزینه های مربوط به هدر رفتن دان و آب جلوگیری شود و همچنین به علت حذف کردن کارگر ، سالن خود را مجهز به آبخوری و دانخوری اتوماتیک می کنند.

1402/11/20 نویسنده : مدیر سایت
178 0 0

فروش تجهیزات مرغ گوشتی | لیست قیمت خرید ویژه

در سایت شرکت تینا صنعت فروش تجهیزات مرغ گوشتی و لوازم پرورش مرغ با قیمت کامل در دسترس تمام مشتریان گرامی قرار می گیرد. در این مطلب شما را با پرکاربرد ترین تجهیزات مرغ گوشتی  آشنا می کنیم .

1403/01/22 نویسنده : مدیر سایت
94 0 0

روشهای مختلف تولک بری ویژه

در این مقاله تصمیم داریم بیشتر در مورد روشهای مختلف تولک بری و جلوگیری از تولک رفتن بی موقع مرغها صحبت کنیم. همراه ما باشید. در پرورش مرغ تخمگذار صنعتی گاهی برای زیاد کردن تولید تخم، مرغ را به اجبار وارد دوره تولک میکنند. در بعضی مواقع نیز طیور نابهنگام وارد دوره تولک می شوند.

1403/01/29 نویسنده : مدیر سایت
93 0 0

تولک-بری-چیست؟-همه-چیز-درباره-ی-تولک ویژه

در ابتدا می خواهیم بدانیم که تولک بری چیست؟ تولک بری معمولاً سالانه در پرندگان بالغ اتفاق می افتد و برای حفظ سلامت و سودمندی پرندگان یک امر ضروری است. درطی تولک بری ، پرهای قبلی می ریزند و بدن پرنده انرژی و مواد مغذی خود را برای رشد پرهای جدید مصرف می کند

1403/02/21 نویسنده : مدیر سایت
192 0 0

بهترین جیره غذایی برای مرغ گوشتی ویژه

در این مقاله از وب سایت شرکت تینا صنعت به توضیح روشهای تولید دان و پلت مرغ گوشتی پرداخته ایم تا شما متوجه شوید که بهترین جیره غذایی برای مرغ گوشتی چه نوع جیره غذایی می باشد. طیور در مقاطع سنی گوناگون نیاز به جیره غذایی به خصوصی دارند...

1402/10/23 نویسنده : مدیر سایت
201 0 0

احداث سالنهای پرورش مرغ گوشتی | تجهیزات مورد نیاز برای مرغداری ویژه

معمولا برای پرورش هر ۱۰,۰۰۰ مرغ گوشتی به ۵,۰۰۰ متر زمین و یا برای پرورش هر ۱۰,۰۰۰ قطعه مرغ تخمگذار به ۱۰,۰۰۰ متر و یا یک هکتار زمین نیاز است . همچنین باید شکل زمینی که انتخاب می کنید مناسب باشد و امکان تاسیس سالن پرورش مرغ گوشتی در آن ها وجود داشته باشد.